Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

La Carte Internet B.V.
La Carte Internet B.V.
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Was prima voor elkaar
het begon bij de proefdruk: ideaal en snel geleverd
toen was er het raambord van ons eigen ontwerp geboortekaartje: heel erg snel werd er een voorbeeld gestuurd; Top
En toen de geboortekaartjes; snel geleverd en een prachtig eindresultaat!
Kortom: TOP!
Het ging allemaal prima. Het uitlijnen lukte niet, maar dit hebben jullie opgelost. Bedankt daarvoor.
Er gingen diverse dingen mis (site klopte niet, kleur klopte niet, verkeerde enveloppen, andere maat envelop, verkeerd aantal enveloppen. Toch is het keurig afgehandeld nadat we dit aangaven.
Onze geboortekaartjes hier gemaakt. Nadat wij de 2e proefdruk hadden gehad waren wij tevreden. Kregen na geboorte de kaartjes binnen en bleek dat er wat mis was gegaan, keurig en boven verwachting opgelost, super service!
De website werkt heel fijn, duidelijk en overzichtelijk. En door de vele mogelijkheden zijn de kaarten helemaal naar smaak aan te passen.
Fijne duidelijke site , makkelijk programma om alles naar wens aan te passen. En fijne en snelle reactie via de mail mochten er vragen zijn. Wij raden jullie zeker aan.
We hebben trouwkaarten besteld en die zijn echt heel mooi. In eerste instantie was onze proefdruk niet perfect ( qua tekst), maar nadat we deze aangepast hadden was deze zoals we de kaart worden hebben. Wel zat er kleurverschil in beide kaarten. Na een 3e proefdruk hebben we ze toch besteld en ze zijn echt perfect, goede tekst en goede kleur en een zeer snelle levering. We raden iedereen aan om hier je kaart uit te zoeken en te bestellen. Er is echt voor iedereen een kaart te vinden, mede omdat je deze helemaal aan kunt passen naar eigen smaak. Niet twijfelen, gewoon doen.
Super blij met onze geboortekaartjes. Personeel heeft goed meegedacht om een uniek kaartje te kunnen creƫren. Heel erg bedankt!
Goede communicatie en snelle verzending.